Gry miejskie

Zadanie główne:

Zaprojektowanie całościowego przebiegu 3 gier miejskich nawiązujących do lokalnych legend Rybnika. W tym celu sporządziłem dokumentacje fotograficzną obiektów, które chciałem uwzględnić w grze, a następnie przygotowałem trzy scenariusze  dla poszczególnych dzielnic: Chwałowic, Boguszowic i Paruszowca. Każdy scenariusz poza warstwą fabularną posiadał także zaprojektowane przez mnie zagadki, nawiązujące często do lokalnego dziedzictwa kulturowego, społecznego i historycznego.

Każda z nich była osobną rozgrywką, choć na uczestników wszystkich trzech gier czekała niespodzianka fabularna spinająca wszystkie historie.

Zadania poboczne:

  • Przygotowanie questów tak, aby nawiązywały do lokalnego dziedzictwa.
  • Dostosowanie zagadek w grze do różnego wieku potencjalnych uczestników zabawy.
  • Budowa kilku alternatywnych zakończeń rozgrywki tak, aby dać graczom poczucie sprawczości oraz przybliżyć przebieg gry do realiów znanych z RPG.
  • Modyfikacje projektu poszczególnych gier prowadzone na podstawie feedbacku uzyskanego od uczestników i poprzez obserwację własną.