Zadanie główne:
Stworzenie kompletnego scenariusza do gry VR typu Hidden Object firmy The Dust Frankenstein: Beyond the Time, wykorzystującej w unikalny sposób możliwości oferowane przez wirtualną rzeczywistość.
Moim zadaniem było opracowanie ciekawej fabuły angażującej w game-play. Historia musiała łączyć się z zaplanowaną mechaniką gry polegającą na manipulacji czasem. Przygotowałem kompletny scenariusz wraz z dialogowymi, wskazówkami reżyserskimi i treści do dziennika doktora Frankensteina.
Zadania poboczne:
- Research materiału, tak aby uzgodnić fabułę z realiami historycznymi. Zależało mi, aby opowiadana historia nie było sprzeczne z wizją Mary Shelley oraz aby nawiązywała do adaptacji filmowych Frankensteina.
- Stworzenie unikalnej spójnej historii dalszych losów doktora i jego monstrum, które można odkryć dzięki znalezionym kartkom z dziennika.
- Zaprojektowanie treatmentu i scenariusza w sposób uwzględniający ograniczenia techniczne oraz czasowe projektu.
- Opracowanie reakcji postaci pobocznej na działania głównego bohatera (dialogi i dodatkowe zdarzenia fabularne).