usługi

Zajmuję się tworzeniem gier od pomysłu do gotowego scenariusza i jego wdrożenia. Służę także pomocą i konsultacjami przy projektach znajdujących się aktualnie w fazie realizacji.

 

Streszczenie fabuły i charakterystyka postaci to podstawa. Pomaga wyłapać niedoskonałości na wczesnym etapie realizacji i buduje właściwy rdzeń pod stworzenie pełnowymiarowej historii. 

Właściwy opis przebiegu gry, dialogów oraz momentów decyzyjnych, jeśli te występują.  

Dobra gra to taka, w której mechanika i historia wzajemnie współpracują. Prowadzę analizy i dobieram rozwiązania fabularne adekwatne do game-playu.

Projektuję „Fluff- choice”, wybory pozorne i znaczące dostosowane do formuły gry i motywacji postaci oraz samego gracza. Tworzę drzewka decyzyjne w celu zobrazowania konsekwencji podjętych działań.

Treści dzienników, artykuły prasowe, książki – tworzę wszystko co dodatkowo wzbogaca i tłumaczy universum gry, poszerzając spektrum przeżyć graczy o zupełnie nowe elementy. 

VR, AR, gra planszowa czy gra video –  w każdym wypadku maksymalnie angażuję przeżycia gracza na tylu poziomach, na ile pozwala projekt i posiadana technologia.