Zajmuję się profesjonalnie tworzeniem gier od pomysłu do gotowego scenariusza i jego wdrożenia. Służę także pomocą i konsultacjami przy projektach znajdujących się aktualnie w fazie realizacji.
Streszczenie fabuły i charakterystyka postaci to podstawa. Pomaga wyłapać niedoskonałości na wczesnym etapie realizacji i buduje właściwy rdzeń pod stworzenie pełnowymiarowej historii.
Właściwy opis przebiegu gry, dialogów oraz momentów decyzyjnych, jeśli te występują.
Dobra gra to taka, w której mechanika i historia wzajemnie współpracują. Prowadzę analizy i dobieram rozwiązania fabularne adekwatne do game-playu.
Projektuję „Fluff- choice”, wybory pozorne i znaczące dostosowane do formuły gry i motywacji postaci oraz samego gracza. Tworzę drzewka decyzyjne w celu zobrazowania konsekwencji podjętych działań.
Treści dzienników, artykuły prasowe, książki – tworzę wszystko co dodatkowo wzbogaca i tłumaczy universum gry, poszerzając spektrum przeżyć graczy o zupełnie nowe elementy.
VR, AR, gra planszowa czy gra video – w każdym wypadku maksymalnie angażuję przeżycia gracza na tylu poziomach, na ile pozwala projekt i posiadana technologia.
Wykorzystuję dialogi w grze do budowy emocjonalnego zaangażowania gracza i przekazywania kluczowych fabularnie informacji.