Frankenstein: Beyond the Time

Frankenstein: Beyond Time VR

Zadanie główne:

Stworzenie kompletnego scenariusza do gry typu Hidden Object Frankenstein: Beyond the Time, wykorzystującej w unikalny sposób możliwości oferowane przez wirtualną rzeczywistość.

Moim zadaniem było opracowanie ciekawej fabuły angażującej w game-play. Historia musiała łączyć się z zaplanowaną mechaniką gry polegającą na manipulacją czasem. Przygotowałem kompletny scenariusz wraz z wszystkimi treściami dialogowymi i wskazówkami reżyserskimi oraz treści do dziennika Frankensteina, który można odnaleźć w grze.

Zadanie poboczne:

– Research materiału, tak aby uzgodnić fabułę z realiami historycznymi. Zależało mi, aby opowiadana historia nie było sprzeczne z wizją Mary Shelley oraz, aby luźno nawiązywała do adaptacji filmowych Frankensteina.

– Stworzenie unikalnej spójnej historii dalszych losów doktora i jego monstrum, które można odkryć dzięki znalezionym kartkom z dziennika.

– Zaprojektowanie scenariusza w sposób uwzględniający ograniczenia techniczne oraz czasowe całego projektu.

– Opracowanie różnych reakcji postaci pobocznej na działania głównego bohatera (dialogi i dodatkowe akcje fabularne).