![Frankenstein: Beyond Time VR](https://gamewriter.pl/wp-content/uploads/2018/08/2-1-800x445.jpg)
Zadanie główne:
Stworzenie kompletnego scenariusza do gry VR typu Hidden Object firmy The Dust Frankenstein: Beyond the Time, wykorzystującej w unikalny sposób możliwości oferowane przez wirtualną rzeczywistość.
Moim zadaniem było opracowanie ciekawej fabuły angażującej w game-play. Historia musiała łączyć się z zaplanowaną mechaniką gry polegającą na manipulacji czasem. Przygotowałem kompletny scenariusz wraz z dialogowymi, wskazówkami reżyserskimi i treści do dziennika doktora Frankensteina.
![frankenstein - graphic](https://gamewriter.pl/wp-content/uploads/2022/08/ss_805903ac0b312ff837f087c778671c6edfe976cf.1920x1080-1024x576.jpg)
![skull and map](https://gamewriter.pl/wp-content/uploads/2022/08/ss_21417b268c811e31219dbf6894d310a836247066.1920x1080-1024x576.jpg)
Zadania poboczne:
- Research materiału, tak aby uzgodnić fabułę z realiami historycznymi. Zależało mi, aby opowiadana historia nie było sprzeczne z wizją Mary Shelley oraz aby nawiązywała do adaptacji filmowych Frankensteina.
- Stworzenie unikalnej spójnej historii dalszych losów doktora i jego monstrum, które można odkryć dzięki znalezionym kartkom z dziennika.
- Zaprojektowanie treatmentu i scenariusza w sposób uwzględniający ograniczenia techniczne oraz czasowe projektu.
- Opracowanie reakcji postaci pobocznej na działania głównego bohatera (dialogi i dodatkowe zdarzenia fabularne).