Zajmuję się tworzeniem scenariuszy na potrzeby gier: komputerowych, VR i planszowych. Posiadam bogate doświadczenie w projektowaniu scenariuszy do gier.
Od 2018 roku wykładam na Dolnośląskiej Szkole Wyższej w ramach Digital Masters: Story Design, Storytelling i Scenopisarstwo, Quest Design oraz pracuję nad projektami gier dla firm z całej Polski. Piszę scenariusze od podstaw, konsultuję projekty, polishuje i naprawiamy fabuły gier.
Interesują mnie w szczególności gry, które mają zaczepienie w otaczającej nas rzeczywistości. Wykorzystują realne fakty społeczne lub historyczne i problemy współczesności w ramach elementów rozgrywki, aby bawić, ale też powiedzieć coś ciekawego o świecie. Lubię pracować z horrorami, science-fiction, new weird fiction oraz z grami, które można zaliczyć jako serious gaming.
W Stowarzyszeniu Game Up prowadzę działalność szkoleniową i mentorską. Uczę osoby z całej Polski zasad pisania scenariuszy gier video. Prowadzę także indywidualne konsultacje storytellingowe. Współtworzę studio Astrolabe Stories, gdzie jestem także lead-writerem.
W 2022 ukazała się pierwsza gra naszego studia: visual novela Last Threshold osadzona w świecie H.P. Lovecrafta. Gra została dotychczas przełożona na 5 języków (polski, angielski, niemiecki, francuski, hiszpański) i wydana także na Switcha.
W tym samym roku wydaliśmy grę edukacyjną przeznaczoną dla szkół „Ballady i Romansę„, która opowiada o kulisach powstawania tytułowego dzieła Adama Mickiewicza.
Dotychczas współpracowałem z firmami : Board & Dice, PlayWay, The Dust, Awaken Realms, Stardrifters, Galakta, Fundacja Optimum Pareto.
W 2021 roku nakładem Wydawnictwa IX ukazał się mój pierwszy zbiór opowiadań „Miasto wszystkich zdrowych„. Pierwsze opowiadanie ze zbioru w j. angielskim ukazało się także na platformie Amazon.